יום שני, 15 בפברואר 2010

הרשלה


הרשלה הוא עני.
הרשלה היה מצחייק שעושה
מעשי קונדס.
הרשלה היה מטיל בכפרים.
הרשלה חי בפולין.
יום אחד הרשלה הלך למסעדה
ושאל את המלצרית:"מה יש לאכול?
והיא ענתה :"אין כלום לא בשר לא מרק
לא כוס חלב ולא לחם".
והרשלה צעק פעמיים:"אני ייעשה כמו שאבי
עשה!" המלצרית רצה להביא לו בשר ומרק.
אחרי שסים לאכול המלצרית שאלה אותו:
"מה אביך היה עושה?"והוא ענה:"אבי היה הולך לישון רעב"...
הדבר המצחיק הוא שהרשלה סידר אותה.
אני למדתי שאם אומרים משהו אז צריך לשאול ולא לדמין.

תגובה 1:

  1. עמריקו,

    אספר לך סיפור קצר על הרשלה מאוסטרופול:

    הרשלה שהיה ידוע בתור ילד פיקח נתבקש בזמת ארוחה משפחתית ע"י בעל הבית שלו לומר "אמא חמורה" תמורת 10 לירות.
    הרשלה ידע שאסור לומר 'אמא חמורה' ולכן לחש לבעל הבית באוזן בשקט בשקט 'אמא חמורה' כדי שאף אחד לא ישמע ולא יענישו אותו.
    בעל הבית עצר אותו מיד ואמר לו: "התנאי הוא שאתה צריך לומר זאת הקול רם כדי שכולם ישמעו - רק אז תקבל 10 לירות"
    חשב לעצמו הרשלה כמה שניות, ואמר בקול רב לכל יושבי השולחן: "בעל הבית רוצה שאני אומר 'אמא חמורה', ואני לא רוצה לומר 'אמא חמורה' משום שמי שאומר 'אמא חמורה' סופו להיענש!" ואז פנה לבעל הבית והוסיף: "ועכשיו תן לי 40 לירות כי אמרתי 4 פעמים 'אמא חמורה' כולל הפעם הזאת!"

    צחקו יושבי השולחן והעריכו את הרשלה על חוכמתו ויכולתו לצאת מכל מצב.

    גם אתה פיקח כמותו, עמרי.

    אוהב,

    אבא

    השבמחק